Powered By Blogger

15 Mart 2010 Pazartesi

damdaki ses

saat oldu 4:38, gerizekali odevin sonuna geldim, kismetse yarin biter, aksam ustu veririm. son dersim bu donemki, bitince 3 donemde bitiriyorum masteri lakin ikinci donemdeyim. bolum baskani cok seviyor beni, asagi yukari en yuksek ortalama benim, ondan yoksa aramizda bir sey yok. kadinin mor saclari var, arada da beyazlari biraz garip gelecek ama fena durmuyor, en azindan degisik. dikkat ettim hic bir dersi bos gecmiyor, full cekiyor. universite hocaligi da boyle bir sey, eger dersi iyi anlatmaz, ogrenci ile diyologunu kurmazsan uc, bes derse bos duvarlara konusur, yoklama kagidini da artik.. derse gelmeyen ogrencinin de bir nedeni vardir, gelmeyen sayisi gun gectikce artiyorsa butun suc gelmeyenlerin olmamali.

neyse, o kisim beni ilgilendirmiyor simdi. uzun zamandir bir sey yazmiyordum, yazayim dedim. bu arada hayata bakis acimi duzeltecegim diye, ferrarisiņi satan bilge adli salak kitabi okuyorum. ne kadar boktan bir kitap,yarisina geldim. hala ayni terane, 'bilgeadam' cok genclestim, super motive oluyorum vs diye anlatiyor. 8-10 ayda ogrendiklerini yemin ederim, uc kap caya ve bos mideye bir gecede anlatacak, anlasilan. kayda deger bir seyler var mi? aslinda simdiye kadar yok. hem ben biraz kederlenip, iki tek atmayi seviyorum, bana gore degil o isler. hayata dik aciyla bakma, surdan bak, ordan bak, yok abi boyle iyi oldugum yerden, zahmetsiz. ben yeri gelince icimden, disimdan kuserim de millete, yok onun isi vardir, bunun cisi vardir olmaz, herkes birazcik vefali olacak. klise olacak ama leblebili vefa bozasi olsa da icsem, rahmeti guler teyze'm cok severdi, baklavayi da cok severdi, tatli severdi zaten.

dun sabah 9'da dami temizlemeye geldiler, buz tutmus, buzlar asagi dusmus birileri az kalsin oluyormus. neyse 3 saat dediler, elbette ki is bitmedi. o dam biter mi lan uc kisiyle, uc saatte pehhh? bu sabah tekrar gelecekler, igrenc bir ses ki kurek ve buz surtunmesi, damdaki ses damdaki ses.. bu arada temzilerlerken, tv kablosunu koparmislar, tamirci geldi o da cikti dama. herkes damda, sonra internetci cocuk geldi, o oturdu, interneti bagladi, dama cikmadi. akabinde yonetici geldi, anahtar yaptirmis 1.5 ls aldi, o gitti ansizin ev sahibesi kadin geldi, evi satmak istiyor, musteri geldi, evi dolastilar. emlakci bayan da geldi, umarim yine gelir. neyse sonuc; evi bok goturuyor, bu arada yeni facebook 'u hic sevmedim, sanki biri gelip donlarimin, coraplarimin yerlerini degistirmis, o denli. gs de, bjk de yok kupada bu sefer alalim artik su Tr kupasini.

hadi iyi geceler, ben yatiyorum.

serhan.

11.02.10

1 yorum:

A Vitamini dedi ki...

Alamazsınızzz TR kupasını,biz alıcaz çünkü :)