Powered By Blogger

15 Mart 2010 Pazartesi

leslie


hey,

Bugun babamdan mektup geldi, kisa, oz ve guzel. Barbara’yi operimle bitenlerden. Leman ile penguen ve de ilaclarimi yollamis. Cok mutluyum diyemeyecegim de yine de benden kotu bir suru insan var etrafimda dieyerek, kendimi avutuyorum. Size bazi dersleri ortak aldigim Leslie diye bir arkadasimdan bahsetmek istiyorum. Bence, benden kotu durumda cunku o, yoksa bahsetmem. Les, Avustralya’da dogmus. Ilk, orta, liseyi memleketi Sydney' de bitiren Les, ( bu da ne gariptir? milletvekillerinin gecmisinde oyle yazar, sonunda ise ingilzce ve almanca biliyor evli ve iki cocuk babasi, bana ne kardesim adamin cocuklarindan? Durust mu, is yapar mi? Milletin vekili olmayi hak ediyor mu? bu onemli.) universiteyi okuyamamis, is hayatina atilmis. 50 yasinda buraya yazilmis, kabul etmisler. Gecen sene, iyi derece ile telekominikasyon bolumunden mezun oldu, ne bok yemege bilmiyorum ama bu sene de ayni bolumde master yapiyor. Su anda 53 yasinda, evvelsi sene ikinci kalp krizini gecirdi, butun ailesini kalp krizinden kaybetmis. Hali vakti gayet yerinde, buraya yerlesmis ama sagligi pek iyi degil. Acaba sorsalar herseyi birakip benim yerimde olmak ister mi? Gerci Leslie cins herif belki de istemez, kim bilir?

10.11.2009

serhan.

Hiç yorum yok: