Powered By Blogger

14 Haziran 2010 Pazartesi

nette bariz ustunuz olm..


selam,

yeni bir yazi yazsam mi diye icimden gecirdiydim, aslinda yapmam gereken isler de var, cabuk olayim bari de yazayim. kandirmayalim kendimizi, lakin ben ne zaman cabuk oldum ki? nadiren:) basladik bakalim yazmaya, konunun ne olacagini su an bilmiyorum karisik bir seyler olabilir. okuyucularimdan bir tanesi ama sadece biri:P, yazilarimi okuyup, benim hakkimda su kanaati getirmis; "benden bayagi bi bok olurmus." pesimistin biriyim ben, yazilarimda kendime pek yuklenirim, ona istinaden demis olsa gerek. kendisine, cok tesekkur ederim, resmen moralimi duzeltti. ne gariptir di mi? insan, boklu moklu da olsa iyi bir soz yumagi ki biz buna cumle diyoruz duyunca ne kadar seviniyor. duygusal et yiginlariyiz biz, ohaaa olmadi lan bu deyim. neyse silmiyorum, dogal olsun bu yazi. ne demek istedim simdi sen? diger yazilarim dogal degil mi? dogal. ee o zman? pardon abi. iyi, tamam bir daha olmasin. cift kisilikli oldugumu soylemis miydim size ben? soyledin:P Primal Fear'i tavsiye ederim bak, konusu gecmisken, baba filmdir.

ne diyordum ben? hah su ara veya bu ara, o ara da olabilir neyse be twitter cikti, hayatimiza girdi ya; biz sade vatandaslar da iyice anladik bu unlulerin bir cogunun harbiden tIn tIn oldugunu. o nasil bir turkce kullanimidir? onlar nasil tweetlerdir? hemen cevap veriyorum; siktriboktan. bizler, uc kurus kazanalim derken kicimizi yirtiyoruz da allah'in cahil cuhella kisilikleri; dandik bir konser basina 30 bin dolar aliyor veya kismetli yazarlar; uyduruk yazilarindan dunyayi kazaniyorlar. lan ben otuz bin dolari takribi 150 panik atak zaman daraliginda kazanirim, o da olmezsem. ee iste, boyle olunca ister istemez bir tepki doguyor ki dogdu. blog yazanlar da yazarlari degerlendiriyor, diyorlar ki; "ben de x yazar kadar yazarim!" gercekten dogru. inanin, bence bir cogu daha da iyi yazar. bakiyorsun abidik gubidik insanlar ulkemizin onde gelen yayin kuruluslarinda yazilariyla milyonlara hitab ediyorlar. bloggerlar da isyan ediyor, hakli olarak. biz, hobi mobi (bi de bobi var; dunden kalan yemeklerimize bol bayat ekmek dograyalim, varsa kemikli suda kaynatalim, verelim bobilere, yazik onlara. mesaj da virdim:)) niyetine yaziyoruz, en azindan ben. iste toplasan 26 kisi var surda, hadi beni gec en abartimizda bin kusur kisi var onun da kitabi cikti iste. destekliyorum, keske devami gelse. bu kotu yazarlarin, kotu sarkicilarin o kadar parayi kazanmalari haksizlik, vallahi. cok para lan, sapirt.

tweeter'a ilk girdigimde ben de bir kac unlu takip edeyim dediydim ki gercek hallerini en azindan yazi yazarken gorduk, ennaa en komigi bile burada tirt. e tabi millet de uyandi, burada az cok herkes esit. agzi cok laf yapanlar, laf ebelerimiz bazi zamanlar da abartarak laf sokar oldu(k) bu meshur, sanalda acemi kesime. dusman olduk resmen. bu muymus lan? yuhh yazdigi cumleye bak, bu herif nasil sarki sozu, senaryo vs yaziyor? dedigim cok olmustur, sonucta bizim meshurlar bu ortamda biz sade vatandaslara karsi zayif kaldilar. neden diye dusundum? sonra bosverdim bana ne lan dedim. zaten benim sittin tane sorunum var derken, o sirada cevabi buldum, iyi mi:)

simdik bu sanal alemde; yazisa yazisa kendini anlatiyorsun. bacagini, gotunu filan acamiyorsun, en azindan acamiyordun oyle webcam filan yoktu eskiden. bulusunca; yazdigin hatunun biyikli cikma olasiligi, boyunun 1.65 yerine 1.55 olma olasiligi da vardi ki olayin riski buydu. biz mirc'den az mi kiz tavladik? kelimleri dogru yerlerde kullanarak, uygun sarkilar secerek. icq'dan az mi arkadas edindik? lenn olmmm meshurlar siz begendiginiz biri ile tanismak icin netten, sifirdan hemi de; hic caba serfettiniz mi, ne mesakatli bir istir o, bilir misiniz? yoook, di mi? biz bu platformda sizlerden cok daha antremanli ve tecrubeliyiz, haberiniz ola. hadi canim tipis tipis kapatin hesaplarinizi, kalacaksaniz da; once bir dil bilgisi hocasi tutun, sorasina bakariz :P

hehe, hosuma gitti. ne lan bok gibi para kazaniyorlar, ogrensinler duzgun turkce'yi. o de'lar, da'lar dahi anlaminda ayri yazilacak laynn.

gittim.

serhan

14/06/10

Hiç yorum yok: