Powered By Blogger

18 Eylül 2010 Cumartesi

evet evet.. ben gideyim..


hey,

iyi degilim, basim donuyor ve cok sinirliyim. ne mi oldu? her zamanki gibi fatura bize kesildi a.q. bunca yildir alistik da, bu seferki sebep biraz hikaye sanki. iceriginden anladigim kadariyla o; bir bahane, sebep filan degil. ben, boyle anladim ama senin icin super "soyle anlamis" taklidi yapabilirim, sorun degil. bu arada; mesajini gorunce; evet, haklisin der gibi kafami salladim, gormedin ama salladim. yemin ederim. zaten ne desem, iki defa tekrarlayip, yemin ediyordum. bu arada, faturalarin kulluyen amina koyayim. rahat birakin lan beni. ne bok yesem simdi? bundan oncede, cok salak durumlarla karsilastim ama bu seferki etkiledi. sanirim; ben hala cimlerde uzanip, gokyuzune baktigim zaman diliminde kilitli kaldim. cok kapi, cam, cerceve indirmisimdir. oradan da cikarim, problem yok.

pek tabi, ne olacakti ki? ne bekliyordum? bu sorularin cevaplari gercekten zor, belki de yok. sozle olacak is degil. ozellikle de aniden olacak; hic degil(di). belki hayatimdaki kadinlarin hic biri bana uygun degildi! olamaz mi? neden hep suclu ben oluyorum anasini satayim? belki sen uygunsun, belki de degilsin. bir de benim sana uygun olup/olmamam da var, di mi? o ihtimali de ayrica sikeyim, oldu mu? aslinda, cocuklugumdan bu yana; neye elimi atsam, sonucu negatiftir, onu pozitife cevirmek icin gotumu yirtarim, bazen doner bazen de daha bok olur. denerim ama yine de. herkesin isi tikir tikir olurken, benimki olmaz. yillardir ebemi itinayla siken yasamima,  baktigimda hayatimin kadininin; enteresan bir sekilde benden gizlenmis ve ulasilmasinin cok guc olmasi kuvvetle muhtemeldir, sasilacak bir olay degildir. onu elde etmek icin; feda edecekleriminin listesi de bir hayli kabarik olmalidir. acikcasi, tanidigim hayatim bana "pustluk" yapmadan, bir halt vermez. hele o'nu asla vermez.. hasta beyinimi bu dusuncelerle mesgul ettim ve su kaniya vardim; ya o.. sen isen?

neyse bu dusunceleri simdilik siktir edelim, en azindan deneyelim. sana klasik kin besleyip; "gozumun onunden, okudugum andan beri gitmeyen" o  iki satir cumleyi devamli hatirlayacak miyim? buyuk ihtimal. zaten problem yumagi bir hayatim var, bir bu eksikti. ben iyidim oyle uzaktan uzaga. bu olayi ekstra cabalarla kismen unutmaya calismak mumkundur. neler unutmadik, hesapta? tabi unutmanin da yontemleri vardir, az cok bilirim. bu durumda; en iyisi gitmek/gozden irak olmaktir. evet evet, ben gideyim lan; asabi hareketlerimi, sinirli halimi ve kadinlar tarafindan "guvenilmez" diye tabir edilen, karakterimi de alip bi siktirip gideyim.

su an icimdeki duygu durumunu pek yazamiyorum. aslinda yaziyorum da tam ifade edemiyorum. size ne anlatmaya callisiyorsam; onu en az besle carpin lutfen. yazi demisken de; bundan sonra pek yazmam gibi geliyor. belki de yazdiklarimi gizlerim, bilemedim. gorunenen o ki; blogda yine bir isim degisikligi sart gibi. halbuki sevmistim bu ismi. onun da koy gotune. son bir itiraf: "psikoljik aci" sevmiyorum. illa bir aci olacaksa fiziksel olani yeglerim..

Since I've Been Loving You, I'm about to lose my worried mind.
http://fizy.com/#s/1lsada

eyvallah..

18-19 eylul 2010

serhan.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bir kalbe kaç kişi sığar?