Powered By Blogger

7 Ocak 2011 Cuma

yeni yıl mimi

sevgili Mery Daimon bu mimi bana atmış. lakin ben, ota boka geç kaldığım gibi bu mime de cevap yazmakta geciktim. adam olmam lan ben.

1.Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsunuz?

nasıl girdiğimi anlatayım bari. Riga'da evimde girdim. beş arkadaş başladık geceye, sonra dışarıda şampanya içtik karda yuvarlandık vs. en son caz bardaydık da sonrası yok :D

2.Yeni yıldan beklentileriniz nelerdir?
beklenti, bana uzak bir kelime. beklemekle pek bir halt olduğu yok, en azından bana yok. toparlarsak; yeni yıldan bir beklentim yok.

3.Yeni yıl sence ne demek?
yeni yıl demek; yeni umutlar demek, yeni aşklar-meşkL.. haha yok lan alakası yok. 0tusbir aralık bittiği an; seneye bir ekliyorsun aha yeni yıl. onun da türevi ''sıfır'' zaten. konuya matematiksel bakarım ben.

4.Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun?
sevdiğim insanlar var da (çok enteresan); bu yıl onlar için iyi geçerse, ben de mutlu olurum. bir de annem-babam sağlıklı olsun. iyi bir akademik kariyerim var. iş konusunda daha tatminkar bir şeyler olursa; hayır demem. araba hastalığı; tedavi edilemez ve hep daha iyisi ee daha hızlısı. bi de psikolojim düzelse vaaar ya.. hadi psikolojiyi geçtim, şu panik bozukluğu geçse ya ama geçmez ki. ha bir de; entel'in abisinin çorapları kirlense süper olur. fener futbolda da şampiyon olsa, çok mu oldu?


5.Yeni yıla dair mesajın nedir?

açgözlü olmayın, egoist olmayın. hayattır bu; kime ne zaman, ne yapacağı belli olmaz. vallahi bak. kısacası, sevdiklerinize maddi-manevi destek olmaya çalışın.. der huzurlarınızdan ayrılırım..

ben de bu mimi; pene ve aslı'ya fırlattım..

2 yorum:

modafobik dedi ki...

Bu mimi sevdim, mm mm!:)

S.O dedi ki...

evet. sorular çok kolaydı :D