Powered By Blogger

25 Mayıs 2011 Çarşamba

gün özeti

hey blog,

miami maçını seyrediyorum da, şimdi ara oldu. iki sayı ile chicago önde, aslında ömer aşık; chicago'da o saçaklı heriften (noah) daha çok iş yapar. seneye daha fazla oynamaya başlar. neyse işte. haa bu arada boozer, acayip kuzenim cenk'e benziyor. bugün ben, birçok şeyi eksik yaptım, diğer kalanları da hiç yapmadım :S ne kadar kötü? baya kötü aslında. yarın 12'de geodrovics'e gideceğim, dün bahsetmiştim size. bu arada türkiye'yi gösteriyorlar maç arasında. spor hatta sipor çok evrensel bir şey lan. ben, aşağı yukarı denediğim her sporu yapabildim. ne diyordum? neyse karışık olsun bugün. twitter'da iyi bir kız olduğuna inandığım, evrim'i ne diye engellemiş acaba okan bayülgen? kıl herif.

geçen hafta yaşadığım; 'noyan sendromu' esnasında beni, beş kere aradı, iyi misin.. diye sordu. bu yaptığını hiç unutmayacağım. ayrıca sinem de hep hatırlıyor. aradan yıllar geçse de; en yumuşak yanım bu. bazen kullanıyor muyum? acaba diye.. düşündüğüm de oluyor. belki kullanıyorumdur. ben de insanım lan. kendi kendimin despot babası gibiyim. bu arada maç başladı. bu hafta şef'in doğum günü var. iyi ki doğdu o. seviyorum, iyi çocuk.

yapmam gerekenleri; acilen yapmam lazım. rahat edemiyorum. bakalım bugün netleşir, inşallah lehime gelişir bazı şeyler. ayrıca bu ilacı cidden bırakıyorum ben. unutmayayım da arayayım pamşe'yi. evet adı böyle okunuyor kadının. benim de içimden ayşe diyesim geliyor, ama hiç demedim. ayşe diyeyim ona bundan böyle. bu arada insanları anlamak güç. bıraktım zaten artık. son olarak; gürültücü insanlar beni yoruyor. hava bildiğiniz sabah ee saat 5:19 olmuş, normal.

maça bakacağım.
kürdan dediler de pek değil. hatta hiç fena değil.

görüşürüz.

serhan.

Hiç yorum yok: