Powered By Blogger

4 Haziran 2011 Cumartesi

değişik bir hikaye #1

dililiililiili dililililili dilililililili;


şu anda, size cevap veremiyorum sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakınız. 


biipp


alo, aşkım. özür dilerim; şarkıyı dinle ''koşarak koşarak geel banaa gell..''
http://fizy.org/#s/125xhj


belli zaman sonra,


-aloo abi, n'ber? sesin çıkmıyor, barıştınız mı yengeyle?


-iyidir, sametciğim. yok, not bıraktım koşarak koşarak gel bana diye, ama çok oldu. henüz kimse gelmedi.


-üzüldüm be abi. nerdesin? hayırdır, nefes nefesesin? 


-üzülüyorum, ama ne yapalım? koşuyorum be samet. o notu bıraktıktan sonra koşuyorum işte. kafam dağılsın diye. 


-abi, sen koşuyorsan, yenge de koşuyorsa? mantıken sana yetişmesi zor olur. şöyle ki; sen, a yönüne 50 km ile giden x aracı, yenge de 30 km ile y arac.. neyse sittir et. sonuçta, eski maratoncusun; muhtemelen nevriye yengeden daha hızlı koşuyorsundur be abi. bu durumda; sen tam bir geri zekalısın da, abi.


-assiktir zamet, doğru söylüyorsun lan. zaten biyolojim?! okulda da çok zayıftı benim. ben de diyorum niye gelmiyor yengen? iyi de; napacağım ben şimdi, ühüü.


-alo, tayyar, ben nevriye. koşmaktan iflahım kesildi. en son samet'e uğradım o bulur seni dedim. buldu da. gel aşkım! koşarak koşarak gel bana.


-aaahhaha, inanamıyorum. demek peşimden koşuuuyorrr yorr yorrr duuu.. (baş dönmesi, elde - ayakta karıncalanma, göz kararması..)


hooppp güüüüüm.. dııııtttt dıtdıtdıııttttt..


etraftan;


-aa ne olmuş, ne olmuş? 
-adamın teki koşarken, logar çukuruna düşmüş.
-vahh vahh pek de gençmiş.
-dikkat etseymiş, müstahak bunlara. içkilidir, uyuşturucu felağn içmiştir kesin. 
kalabalık etmeyin, cumaya geç kalırsam, günahı size allama :/


o sırada;


uff telefona bak, hamdi olm. aha pili de burda amk, sağlam gibi. herif nasılsa tahtalıköyü boyladı. orada lazım olmaz lan herhalde. hehe, ulan şansa bak be.


-biri ambülansı arasın. bakmayın öyle aval aval..


dur şu sim-kartı atıp, benimkini takayım, arıyorum ben apla.. 
(hem telefonu denemiş oluruz..)


yine o sırada;


-içimde kötü bir his var, samet. 
-kötü düşünme yenge şarzı bitmiştir. 
-ühüü samet. 


samet içinden;
(amma sert memeleri varmış lan..)


bitti.
belki de bitmemiştir :S


görüşürüz


serhan.

3 yorum:

"leb" demeden... dedi ki...

(hem telefonu denemiş oluruz..)

&

samet içinden;
(amma sert memeleri varmış lan..)

süper :))))))))

ilaveten Samet'le tanışmak istiyorum

:lebsametfanilerdeinş..fanfinifon:

Laliş dedi ki...

Garip bir aşk hikayesi olmuş. Bir garip. Çok güldüm hatta çok komik :). Acıklı tarafı da var tabi. Azcık da içim burkuldu. E garip işte.

S.O dedi ki...

@leb, valla ben beğenmedim o kadar. demin bir daha yazdım da. canlandırmayacağım ibneyi, hatta üstüne beton döküp logar çukurunu da kapatacağım. samet de takılsın nevriye ile.

@laliş, e garip. zaten ben de garibim bu aralar. dediğim gibi önceleri bence de çok komik hihoha şeklinde okudum ama artık bu yazıı silmeyi bile düşünüyorum.