Powered By Blogger

23 Aralık 2014 Salı

Yeni Yiliniz Kutlu Olsun.

Selam,

Sanirim bu, 2014 yilinda yazdigim son yazi. Sorun, zaten benim gozumde yilin basindan basliyor. Neden? Cunku yeni yil geliyor. Useniyorum amina koyayim. Gecen yilin aynisini yasayacagiz, biliyorum. Tekrarlardan sikiliyorum. Bu yilin gecen yildan farki ne olacak? Hiyar daha pahali olacak, ne bileyim ben daha yasli olacagim sen sacinin rengini degistireceksin, aclar daha ac, zenginler daha zengin olacak. Global olarak kriz olacak. Ulkece biz daha bir yobaz olacagiz muhtemel. Ayni kisilerin dogum gunleri kutlanacak mucuk mucuk. aa hic yasini gostermiyorsun falan filan. Ayni tripler, ayni defterler, temcit pilavi gibi onume gelecek; yoruldum ulan. 

Tabi zamana karsi yarisi birakacak olan tanidik/sevdigimiz uc-bes mevta icin hoca efendi nasil bilirdiniz? diye soracak, icinden kufur eden olsa da hakkini hesapta helal edecek. Ardi ardina 7-8 arkadasin bebegi oldu... haberlerini duyacagiz. Hepsi de super tatli olacak. Minnak mesajlar yazilacak her fotografin altina Her sey aslinda ayni iste, alin ozetledim. Hani ne bileyim 2015'te, cok degisik seyler olacaktir; Ne bileyim baska bir tur dunyaya gelecektir, dinazorlar, mamutlar canlanacaktir. UFO ahanda soyle lank diye cadde'ye inecektir. Boyle atraksiyonlu olaylar olacak desinler, gelsin 2015, basimla beraber. Verdigim ornekler ya eskiden, ya uzaydan cunku bu dunyada bizi sasirtacak bir sey yok! Mistik bir seyler yok.


Degisecek olan nedir? Kisiliklerimiz mi degisecek? Yoo. Mesela ben, nasil bir kisilige sahibim? Su anda; ic karartici, yorgun bir kisilik. Karsidakinin beni anlamasi icin caba sarf etmesi gerekir. Mesakatli is, kimseyi zorlamamak lazim. Zira benim de ugrasip birini anlamaya/tanimaya calistigim zamanlar oldu/oluyor, bazen yaranamazsin, olmaz. Bana da yaranamazsiniz belli olmam ben. Sikintili kan baglarimdan baydim, onlar da benden baydi cunku ayri dunyalardaniz. Benim psikolojiyi zaten bilenler bilir, tirt. E bu konularda da bir sey degismeyecek. Ben gec de olsa verdigim sozleri tutamadigimi ogrendim. Yine yapacagim, yine tutamayacagim. Gerci artik etrafimdaki kisilerin soz verip-tutmama konusunda bana tur bindirdiklerini gormem de komik ama sucluluk duygumu azaltiyor.

Ben 2015 yilinda; hic sigara icemeyip, full spor yapacagim, filinta gibi olacagim, cok calisip, alemin damina koyacagimvari zkimsonik sozler vermeyecegim. Haha aslinda bu cumle de bir soz cumlesi. "Sozler vermeyecegime; Soz veririm!" insanlarin aliskanliklarindan kurtulmasi zor bir seydir, Dedigim gibi; soz versem de %100 tutamiyorum nasil olsa... 

Yeni yiliniz kutlu olsun.

Serhan.

Hiç yorum yok: